قرص نعوظ قوی و بدون عارضه
نوشته شده توسط : ذهن نو

قرص های نعوظ انواع مختلفی دارند که هر کدام برای حل یکی از مشکلات جنسی مصرف می‌شوند. از داروی نعوظ بیشتر برای درمان اختلال‌نعوظ استفاده می‌شود، اما گاه از آن‌ها برای طولانی کردن رابطه و یا لذت بیشتر هم استفاده می‌کنند. به دلیل عوارضی که این داروها (حتی انواع گیاهی آن‌ها) دارند، مصرف بدون نسخه آن توصیه نمی‌شود. از طرفی اگر نمی‌دانید که علت مشکل جنسی‌تان چیست، حتما برای درمان به متخصصین جنسی مراجعه کنید چرا که درمان‌های غیردارویی زیادی هستند که می‌توانید بدون تحمل عوارض داروها به سلامت خود دست پیدا کنید. در ادامه رایج‌ترین قرص های نعوظ را معرفی کرده‌ایم. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید : درمان اختلال نعوظ

 منبع : قرص نعوظ قوی و بدون عارضه

قوی و معروف ترین قرص های رفع اختلال نعوظ

ویاگرا یا سیلدنافیل (Viagra)

ویاگرا یکی از معروف‌ترین و قوی‌ترین قرص‌های رفع این اختلال است. احساس سردرد، سرگیجه و گر گرفتن بدن، اختلالات بینایی، گرفتگی بینی و سوء هاضمه از عوارض مصرف این قرص است. ویاگرا با افزایش فشار خون به نعوظ بهتر و ماندگارتر کمک خواهد کرد. این قرص در بسته‌هایی شامل 4 عدد و دوزهای 50، 100 و25 میلی گرم موجود است.

لازم به ذکر است ویاگرا در افزایش اندازه آلت تناسلی هیچ تأثیری نخواهد داشت. در صورت استفاده از این قرص و داشتن نعوظ بیشتر از 5 ساعت، تماس با پزشک ضروری است.

سیلدنافیل به صورت ژل نیز عرضه شده است و بر اساس تحقیقات صورت گرفته چون به طور مستقیم روی پوست قرار می‌گیرد، تاثیر بیشتری داشته و عوارض آن نسبت به مصرف قرص بسیار کمتر است و به راحتی با آب از روی پوست پاک خواهد شد. برای اشنایی با نحوه مصرف قرص ویاگرا کلیک کنید.

تادالافیل (Tadalafil)

تادالافیل یا سیالیس یکی دیگر از انواع قرص‌ها در درمان اختلال نعوظ است. این قرص با انبساط عضلات و افزایش فشار خون باعث ماندگاری نعوظ می‌شود. از عوارض تادالافیل می‌توان به تنگی نفس ، تهوع، تغییرات بینایی و شنوایی، عرق کردن، درد در قفسه سینه، تورم در دست و پا، سرگیجه و ضربان قلب نامنظم اشاره کرد. همچنین این قرص در درمان پروستات بزرگ شده کاربرد دارد. بهترین زمان مصرف این قرص یک ساعت قبل از رابطه ی جنسی است و در صورت ادامه پیدا کردن نعوظ بیش از 4 ساعت باید به پزشک مراجعه شود. برای اشنایی بیشتر با عوارض و نحوه مصرف قرص تادالافیل کلیک کنید.

کرم‌آلپروستادیل (Alprostadil)

آلپروستادیل به عنوان یکی از مهم‌ترین داروها در رفع اختلال نعوظ شناخته می‌شود. کرم آلپروستادیل با انبساط رگ‌های خونی و ماهیچه‌های آلت سبب افزایش جریان خون در آلت تناسلی شده و به تبع آن نعوظ اتفاق می‌افتد. افزایش ضربان قلب ، تب، سستی، اسهال، کم خونی، دفع خون در ادرار، عفونت خونی، کاهش قند خون و خس خس سینه از عوارض احتمالی مصرف این دارو است. برای آشنایی با نحوه مصرف کرم آلپروستادیل کلیک کنید.

قرص گیاهی لیبیدوکس (Libidox)

لیبیدوکس مخلوطی از عصاره‌های گیاهان مختلف مانند: ریشه جین سینگ آسیایی ، میوه درخت نخل اره‌ای، برگ‌های جینکو و پوست درخت یوهیمب است. مصرف دو بار در روز این قرص و یک ساعت قبل از برقراری رابطه ی جنسی به بهبود اختلال نعوظ کمک خواهد کرد. سرگیجه، سر درد، عصبانیت، افزایش فشار خون و عوارض پوستی از عوارض احتمالی مصرف قرص گیاهی لیبیدوکس است.

قرص گیاهی برای نعوظ

ناتوانی جنسی در ابتلا به انواع بیماری‌های روحی و روانی تأثیر خواهد گذاشت. در کنار قرص‌های تولید شده در آزمایشگاه‌ها، مصرف گیاهان دارویی یکی از دیگر راه‌های تقویت قوای جنسی و درمان اختلال نعوظ است.

در میان ویتامین ها، ویتامین k بیشترین تأثیر را در تقویت قوای جنسی دارد. کنجد، زیتون، خشخاش، هویج، تره، شاهی، زرده تخم مرغ، پسته، جگر، کره، جوانه گندم و روغن‌های بادام از بهترین خوراکی‌ها در تقویت قوای جنسی مردانه است.

مواردی که قبل از مصرف قرص نعوظ باید با پزشک در میان گذاشته شود

قرص های نعوظ با اسم‌های مختلفی در بازار ارائه می‌شوند. متاسفانه سودجویان با نام‌های گیاهی و بی ضرر بودن داروهای ذکر شده را بدون در نظر گرفتن خریداران عرضه کرده و به دنبال پر کردن جیب‌های خود هستند. از آن جا که اغلب این داروها نوعی محرک هستند، باید قبل از مصرف به عوارض آن توجه کرده و در صورتی که یکی از شرایط زیر را دارید، به هیچ عنوان بدون نظر متخصص از این داروها مصرف نکنید. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

  • مشکلات کبد و کلیه
  • کم بودن حجم مایعات بدن
  • فشار کنترل نشده
  • سابقه سکته ی قلبی و یا مغزی در شش ماه اخیر
  • تنگی آئورت
  • بیماری عروق کرونری
  • اختلالات ارثی مرتبط با شبکیه چشم مانند رتینیت پیگمنتوزا

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02166419012 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 





:: برچسب‌ها: قرص نعوظ قوی و بدون عارضه ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: