پول دادن به دوست دختر | سوء استفاده دختر از پسر
نوشته شده توسط : ذهن نو

پول دادن به دوست دختر اگر مداوم باشد قطعا تبدیل به وظیفه و عادت می‌شود. ادامه این روند باعث ایجاد رابطه سمی خواهد شد. به این ترتیب که اگر پسران مدتی از خرج های بیهوده دست بکشند رابطه با دعوا و تنش روبرو خواهد شد. سوء استفاده دختر از پسر ها از این طریق بسیار گسترش یافته است. متاسفانه اینکه برخی دخترها و پسرها به همین دلیل وارد رابطه می‌شود مشهود است. و برخی از آقایان تصور می‌کنند که با خرج های زیادی رابطه را دوام دار می‌کنند.

منبع: پول دادن به دوست دختر | سوء استفاده دختر از پسر

اما صرفا کمک های مالی رابطه را مستحکم نخواهد کرد. برای استحکام رابطه به دنبال توجه، ابراز علاقه و بیان احساسات باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفتار صحیح با دوست دختر کلیک کنید.

پول دادن به دوست دختر

در بیشتر روابط امروزی شاهد پول دادن به دوست دختر هستیم. خانم های زیادی را می‌بینیم که تمام خرج و مخارج خود را گردن دوست پسر انداخته. و انتظارات بیجا و بی موردی از طرف مقابل دارند. دختران زیادی نیز وجود دارند که ترجیح می‌دهند تا هزینه های رابطه را با یکدیگر تقسیم کنند.

اما بحث مقاله ما تلاش دختران برای دریافت پول از دوست پسران است. دخترانی که در هر مناسبت و با هر بهانه ای به دنبال دریافت پول از دوست پسر یا هزینه های هنگفت در طول رابطه هستند. گاهی این دریافتی ها فقط در پول نقد خلاصه نمی‌شود و دریافت کادوهای گران قیمت در مراسمات، تولدها و … نیز جزو این دسته از هزینه های هنگفت پسران می‌شود.

10 روش سوء استفاده مالی دختران از پسران

روش هایی وجود دارد که دختران با استفاده از آنها به دنبال دریافت پول از دوست پسر هستند. پول دادن به دوست دختر از طریق شیوه های مختلفی صورت می‌گیرد که در ادامه به این شیوه ها اشاره کرده ایم.

1. مراجعه به مراکز خرید

یکی از روش های پول دادن به دوست دختر، مراجعه به مراکز خرید است. برخی دختران با شیوه های عجیب و تکنیک های مختلف در صدد همراهی با دوست پسر به مراکز خرید هستند. زمانی که وارد مرکز خرید می‌شوند عاشق همه لباس ها و تنوع رنگی می‌شوند. پسرانی که دلباخته دختر هستند شروع به پرداخت هزینه لباس های مورد علاقه دوست دختر خود می‌کنند.

2. توقع زیاد در گرفتن کادو تولد | پول دادن به دوست دختر

دومین روش پول دادن به دوست دختر، انتظارات بیش از حد دختران برای کادو تولد است. احتمالا با افرادی روبرو شده‌اید. که از دیگران مثال می‌زنند تا منظور خود را ارسال کنند. مثلا دختران از این جمله استفاده می‌کنند “دوست پسر دوستم برای تولد دوستم گوشی موبایل گرون قیمت خریده. تو برای تولدم چی میخوای‌بخری عزیزم؟”. در این موارد آقایان خود را با دوست پسر دوست خانم مقایسه می‌کنند و گاهی برای چشم و هم چشمی کادوهای گران قیمت می‌خرند.

3. نیاز ضروری به پول

یکی از روش های عجیب و غیرمنطقی خانم ها تماس های یهویی و نیاز ناگهانی به پول است. پول دادن به دوست دختر شاید به صورت قرض جایز باشد، اما اینکه بدون گفتن کلمه قرض و برای رفع نیاز باشد جایز نیست. گاهی دختران با تماس های یهویی به دوست پسران خود به بهانه کار فوری از او پول می‌گیرند.

4. شارژ تلفن

یکی از روش هایی که نوعی پول دادن به دوست دختر محسوب می‌شود، خرید شارژ تلفن یا پرداخت قبض تلفن است. گاهی دختران با استفاده از جملاتی مانند: عزیزم انقد بهت زنگ زدم پول قبضم زیاد شد یا عزیزم من دسترسی به خرید شارژ ندارم تو میتونی برام انجام بدی؟ و … نمونه ای از گرفتن پول از دوست پسر است.

5. گوشزد وظایف مالی به دوست پسر | پول دادن به دوست دختر

برخی از دختر خانم ها با شیوه گوشزد مالی باعث می‌شود تا دوست پسرشان به پول دادن به دوست دختر عادت کند. مثلا از رابطه گذشته خود صحبت می‌کنند. اینکه دوست پسر قبلیم همیشه هزینه های بنزین و خرید وسایل را به من پرداخت می‌کرد. هزینه باشگاهم را دوست پسرم پرداخت می‌کرد و… باعث می‌شود به او وظایف مالی را گوشزد کند تا غیر مستقیم از او پول بگیرد.

6. پرداخت هزینه های آرایشگاه

اصولا خانم ها با استفاده از جملاتی مانند: عزیزم می‌رم آرایشگاه این همه هزینه می‌کنم که به نظر تو زیبا برسم، نمیخوای یه کمک تو هزینه ها داشته باشی؟ یا استفاده از این جمله ها من باب دریافت کمک هزینه از دوست پسر باعث می‌شود که دوست پسر به پول دادن به دوست دختر رضایت دهد.

راهکار برای برخورد با پول دادن به دوست دختر

این را به خاطر داشته باشید که پول دادن به دوست دختر به تدریج تبدیل به عادت شده و شما را با آسیب های جبران ناپذیری همراه می‌کند. مواردی که در بالا ذکر شد لزوما کمک مالی نیست. حتی این موارد در ازدواج نوعی حمایت مالی و کمک هزینه می‌باشد که اگر کلا نباشد صحیح نیست. اما قضیه در روابط دوستی کاملا مجزا از ازدواج است. به تدریج آقایان متوجه می‌شوند که رابطه از نظر خانم فقط کمک مالی است یا در دیگر موقعیت ها سوء استفاده هایی نیز وجود دارد.

اما بهترین راه فهمیدن این موضوع کمک از روانشناس است و اگر ذره ای شک در قلب شما جوانه زد؛ سریعا با روانشناس تماس بگیرید تا در این زمینه به شما کمک کند. که در صورت وجود مشکل بزرگتر سریعا تشخیص و پیشگیری شود. مشاوره رابطه بهترین راه برای تشخیص رابطه سالم و سمی است.

کلام آخر

اینکه پول دادن به دوست دختر صحیح است یا خیر باید طبق تشخیص روانشناس و مشاوره متخصص در رابطه معین شود. برخی از پسران پول‌دادن را نوعی راهکار برای جذب دوست دختر می‌دانند اما خبر ندارند که به مرور این وضعیت تبدیل به وظیفه برای آنها می‌شود.

با کمک از روانشناس به دنبال راه حل های بهتری برای جذب دوست دختر خود باشید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت حضوری و تلفنی به مراجعان خدمات ارائه می‎دهد. برای‌کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه پول‌دادن به دوست دختر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

سراسر کشور :9099070354

جهت مشاوره تلفنی با موبایل و رزرو وقت حضوری

شماره تماس با موبایل : 02191002360

منبع: پول دادن به دوست دختر | سوء استفاده دختر از پسر





:: برچسب‌ها: پول دادن به دوست دختر | سوء استفاده دختر از پسر ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: